czwartek, 1 grudnia 2016

Osobliwy Book TAG



Jakiś czas temu zostałam nominowana przez Gabrielę z bloga Podróże Międzyksiążkowe do tagu OSOBLIWY BOOK TAG. 
Wiem, że jest on związany z książką Osobliwy dom pani Peregrine autorstwa Ransoma Riggsa. Jeszcze nie miałam okazji jej przeczytać, ale nie przeszkodzi mi to wykonać tego tagu. Obiecuję, że jak będę miała czas i okazję to przeczytam tę pozycję. A tymczasem zapraszam do czytania!

OPUSZCZONY DOM - książka, którą kiedyś porzuciłeś, ale dałeś jej kolejną szansę i zakończyło się to radością.
Przyznam się Wam, że nie mam takiej książki, którą porzuciłam, ale do niej wróciłam. Za to mam książkę, którą porzuciłam i tyle. Oczywiście mam na myśli Mroczne umysły Alexandry Bracken. Ale nie martwcie się, mam zamiar wrócić do tej książki i mam nadzieję, że zakończy się to radością. Trzymajcie kciuki!

STARE FOTOGRAFIE - książka, którą pokochałbyś jeszcze bardziej, gdyby znalazły się w niej rysunki lub fotografie.
Tak naprawdę nigdy się nad tym nie zastanawiałam. Gdyby teraz pomyśleć to w sumie w każdej książce dałabym ilustracje. Jest to na pewno miły dodatek do książki, do całej historii.

PĘTLA -  seria, której czytanie w kółko ci nie przeszkadza.
Bardzo przyjemnie czytało mi się Akademię wampirów, pomimo że doszłam jedynie do trzeciego tomu, to z chęcią przeczytałabym tę serię od początku.

OSOBLIWE DZIECKO - bohater z dowolnej książki, którego niezwykłe zdolności chciałbyś mieć.
Chciałabym mieć takie moce jakie ma Rose z Akademii wampirów Richelle Mead. Moc uzdrawiania jest czymś fascynującym i bardzo chciałabym móc to robić.



MISS PEREGRINE - twój ulubiony bohater, który jest liderem.
Pomińmy fakt, że teoretycznie liderem jest Alec, ale nie mogłam tu nie wspomnieć o Jace'ie z Darów Anioła. Uwielbiam jego teksty oraz charakter. Tylko takiego poznać w rzeczywistości.

JACOB - książka, w której zwykłe dziecko odkrywa niesamowity i niezwykły świat.
To teraz przyznawać się! Kto nie pomyślał o Łucji z Opowieści z Narnii?
Ale żeby nie powtarzać odpowiedzi innych osób, dlatego wspomnę tutaj Harry'ego Pottera. Przecież póki nie przeczytał listu z Hogwartu, to nie wiedział o istnieniu tego niezwykłego miejsca.

EMMA - twoja ulubiona i ognista bohaterka.
Tris Prior z Niezgodnej jest właśnie taką bohaterką. Tyle, ile ma determinacji, to tylko pozazdrościć.

MILLARD - książka, która jest niewidzialna i mało znana, a więcej osób powinno ją przeczytać.
W tej chwili nic mi nie przychodzi do głowy.

OLIVE - książka, którą kupiłeś i która znajduje się na samej górze twojej listy TBR.
Zdecydowanie Władca Pierścieni. Kupiłam tę książkę 2 - 3 lata i nadal nie znalazłam czasu, aby przeczytać powieści Tolkiena, a są w takiej przepięknej okładce, że aż żal jej nie przeczytać. Obiecuję sobie, że jak tylko skończę szkołę, to biorę się za Władcę Pierścieni. 
Btw. A co do okładki to sami zobaczcie ↓



HUGH - książka, która wywołała wiele uczuć.
Może to infantylne, może prostackie, ale wiele uczuć wywołują u mnie książki z serii After Anny Todd. Sądzę, że jest to powiązane faktem, iż mam wielki sentyment do One Direction, których piosenki pamiętam po dziś dzień.

ENOCH - bohater, którego chciałbyś przywrócić do życia.
Bohaterka ta już tu wystąpiła, ale postanowiłam podać ją jeszcze raz. Oczywiście chodzi mi o Tris z serii Niezgodna Veronici Roth. Podobała mi się jej zaciętość, ale czasem bywała lekkomyślna, co jest raczej jej wadą niż zaletą.

BRONWYN - fizycznie silna postać.
Nie znam takiej postaci. Przynajmniej nie znam takiej postaci w książkach.

GŁUCHOLCE - książka, przy której czułeś, że coś poszło nie tak.
Na myśl przychodzą mi dwa tytuły.
Pierwszy to Mroczne umysły, ponieważ tematyka jest bardzo ciekawa, ale bardzo powoli mi się ją czytało. Tak mozolnie, że nawet nie dobrnęłam do jej końca.
Natomiast drugą książką jest Ławka Jerzego Jaworskiego. Nie chcę się rozpisywać, dlatego odsyłam Was do recenzji TUTAJ

I to by było na tyle. Mam nadzieję, że nie jest nudny, oraz że miło się ją Wam czytało. Nastał grudzień, co oznacza święta, a z nimi wiąże się dłuższy okres dni wolnych od szkoły. Mam nadzieję, że chociaż trochę nadrobię swój czytelniczy update. 

Czas na nominację!
Kubo (Kingomaniak) bardzo ciekawią mnie Twoje odpowiedzi! 😉

Tymczasem życzę Wam miłego, zaczytanego dnia! 📖 📖

4 komentarze:

  1. Ja bym dodatkowe rysunki i fotografie dodała do mojej ulubionej serii "Ulysses Moore" :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. O borze, jaki cudowny TAG. Osobiście jestem zafascynowany całą trylogią autora, po prostu wszystko mi się w niej podoba :)
    Radek Optymista

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki! Na pewno odpowiem, całkiem interesujące odpowiedzi, ja czytałem ODPP i mam nadzieję, że będę się świetnie bawić przy tym tagu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny tag i jeszcze lepsze odpowiedzi! :-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy