sobota, 31 grudnia 2016

Sylwestrowy Tag Książkowy



Nowy Rok już za kilkanaście godzin. Ale jak wiadomo trzeba uczcić sylwestrową noc nie tylko zabawą z muzyką, czy znajomymi, ale również z książkami. 
Ten tag różni się od innych, które pojawiły się na moim blogu, ale mam nadzieję, że spodoba Wam się tak samo jak poprzednie. Zapraszam!

Pokrótce przedstawię Wam zasady tego tagu. Mamy 10 kategorii, wybieramy 10 książek, a następnie losujemy po jednej książce do każdej kategorii, a z niej losujemy na chybił trafił jakiegoś bohatera. Ja trochę zmieniłam zasady i zamiast losowania książek, losowałam bohaterów, których wypisałam na karteczkach. Mam nadzieję, że zrozumieliście mój bełkot. Jeśli tak, to zapraszam do dalszej części postu. (z góry przepraszam za jakoś zdjęć)

1. Osoba tańcząca do rana na imprezie sylwestrowej.

Raczej nie sądzę, aby Dominic należał do osób, które lubią tańczyć. Taniec wolny, towarzyski - owszem. Ale taki na imprezie... to chyba nie najlepszy wybór.

2. Osoba puszczająca fajerwerki na Nowy Rok.

Kaśka... Nie mam zielonego pojęcia, czy Kaśka to odpowiednia osoba do puszczana fajerwerków. Nie zdecyduję czy to dobry, czy zły wybór. A Wy jak myślicie?

3. Osoba tak pijana, że będzie leżeć pod stołem.

Do tej kategorii dałabym Gerarda Edlinga z Behawiorysty, ale skoro wypadło na Beatę, to co ja poradzę. Patrząc na zawód Beaty Drejer i sprawę jaką musi rozwiązać, to bardzo prawdopodobne byłoby, że podczas Sylwestra wylądowałaby pod stołem.

4. Osoba, której nikt nie zaprosi na imprezę.

Biedny Harry. Nie dość, że nie miał łatwego dzieciństwa, to jeszcze Sylwestra będzie musiał spędzić sam. To trzeba mieć pecha w życiu.

5. Osoba, która będzie imprezowym DJ.

Wyczuwam nudną imprezę sylwestrową. Po Luce prędzej oczekiwałabym tego, że pilnowałby Emily, a co za tym by szło - nie puszczałby muzyki. Stwierdzam, że DJ trzeba zdecydowanie zmienić, bo inaczej umrzemy z nudów na tym Sylwestrze, a przecież to dzień zabawy.

6. Osoba, która z własnej woli będzie oglądała Sylwestra w telewizji.

Tak! Idealna osoba do idealnej kategorii. Nikt inny tu by nie pasował. Will ze swoim charakterem i zawziętością na pewno uparłby się, aby zostać w domu i cały Sylwester obejrzeć w domu w telewizorze.

7. Osoba, do której przyjedzie policja, bo za głośno puszcza muzykę.

Patrząc na zamiłowanie Sydney do muzyki to policja zapewne odwiedziłaby ją i Ridge'a, który by grał na gitarze, która byłaby podłączona do wzmacniacza. 

8. Osoba tak niezdarna, że przewróci się na śniegu.

To byłoby możliwe, nawet bardzo. Z drugiej strony jestem pełna wiary w Kordiana i mam nadzieję, że nie jest aż tak wielką ciamajdą, aby wywalić się na śniegu.

9. Osoba odpowiedzialna za wystrój sali.

Liesel żyła za czasów wojny, więc może nie do końca znać się na wystrajaniu sali, ale pokładam wielką nadzieję, że uda jej się to zrobić jak najlepiej i sala będzie wyglądała rewelacyjnie.

10. Osoba, która na następny dzień obudzi się z wielkim kacem.

Margo i jej podejście do życia może doprowadzić, że skończyłaby z kacem, ponieważ żyje się tylko raz i kto nie ryzykuje ten nie zyskuje. Margo to odpowiednia osoba do tej kategorii. A z drugiej strony można by tu również dać Beatę Drejer skoro ma się tak upić, że wyląduje pod stołem.


I to na tyle w dzisiejszym tagu. Osoby przeze mnie nominowane, to każdy z Was, który chce wykonać ten tag.
Z tego miejsca chciałabym jeszcze życzyć Wam, aby rok 2017 był lepszy od 2016 oraz aby spełniło się każde Wasze marzenia. Mam nadzieję, że w 2016r. spełniły się wszystkie Wasze postanowienia, i że tak samo będzie z tymi, które ustanowicie sobie na ten nowy rok. Udanej sylwestrowej zabawy i szczęśliwego Nowego Roku! 🎆🎆

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy