wtorek, 13 grudnia 2016

Read Week - dzień 1


Read Week ruszył pełną parą. Szczerze mówiąc, nie wierzyłam, że uda mi się zacząć czytać jakąkolwiek książkę, a jednak! 
Zapraszam na krótkie podsumowanie dnia pierwszego.


Czytanie rozpoczęłam dopiero w okolicach godziny 18:00, ponieważ wcześniej musiałam obejrzeć ostatni odcinek pierwszego sezonu Orange Is The New Black. Bo jak wiadomo nie samymi książkami i Read Weekiem żyje człowiek.

Swój Read Week zaczęłam od książki Podarunek autorstwa Ceceli Ahern, czyli od zadania książka z motywem świąt w tle. Dlaczego akurat to zadania, ta książka? Odpowiedź jest prosta. Powieści Ceceli Ahern czyta mi się szybko i przyjemnie. I w tym przypadku było tak samo.

Dzień 1 (12.12.2016) - 122 strony.

Na dzisiaj to tyle, do zobaczenia jutro! 😀

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy