niedziela, 11 grudnia 2016

Read Week - TBR


To już jutro! Jutro zaczyna się Read Week - edycja świąteczna. Mam nadzieję, że podołam większości zadaniom, ale zanim wszystko oficjalnie zaczniemy, to chciałabym Wam przedstawić mój stosik na ten tydzień.


1. Idealna pozycja na zimowe wieczory.
Tak naprawdę nie wiem jaka książka jest idealna na zimowe wieczory, ale ja wybieram
Potomkowie Tosca Lee.

2. Książka, którą dostałeś/aś w tamtym roku na święta.
Szczerze mówiąc to nie pamiętam, którą książkę dostałam w zeszłym roku na święta, 
więc wezmę tę z przed dwóch lat.
Miasto upadłych aniołów Cassandra Clare

3. Książka z motywem świąt w tle.
Nie znam wielu książek z motywem świąt w tle, więc miałam nie mały problem z wybraniem książki.
Zaczęłam, więc buszować w internecie, aby znaleźć takową pozycję i.... znalazłam!
Podarunek Ceceli Ahern.

4. Grudzień to dwunasty miesiąc, a więc przeczytaj dwunastą książkę ze swojej półki.
Musiałam trochę przy tym zadaniu pokombinować, ponieważ nie ważne, którą półkę bym wybrała, na każdej z nich dwunasta książka jest już przeczytana. Dlatego trochę się pobawiłam w liczeniu i wypadło na Cień wiatru Carlosa Ruiza Zafona.

5. Książka z zimą.
A tutaj krótko i na temat - Przewieszenie Remigiusz Mróz.

6. Książka wydana w 2016 roku.
Zadanie, z którym nie miałam żadnego problemu, ponieważ mój stosik egzemplarzy recenzenckich się powiększa. Dlatego wybrałam Nieuniknione Amy A. Bartol.

7. Przeczytaj 1500 stron podczas Read Weeku.


Właśnie tak przedstawia się mój stosik.
Wielu z Was pisze, mówi, że ostatnie wyzwanie to troszkę przesada, że termin nie jest dobry, bo nie macie czasu, bo się Wam nie uda tyle przeczytać. Nie martwcie się. Jestem współorganizatorką tego Read Weeku i już teraz mogę się przyznać, że mi również się nie uda. 
Przypominam również, że nie musicie wybierać sześciu książek. Możecie znaleźć jedną, która będzie pasować do wszystkich zadań. 

Zadanie 7? Może powiedzmy, że to taki dodatek dla chętnych, hm?

Mam nadzieję, że trochę wyjaśniła, trochę pocieszyłam. 
A tymczasem miłego, zaczytanego dnia życzę i powodzenia! 😏

PS. Zajrzycie do TBR Huberta → TBR Huberta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy