niedziela, 18 grudnia 2016

Read Week - dzień 6



Nie wiem jak Wam, ale mnie sobota minęła bardzo szybko. Szczególnie, gdy wzięłam się za robienie ''katalogu książek'', czyli spisu książek, które posiadam. Przez co ucierpiało czytanie. Mój update czytelniczy nie ucierpiał tylko ze względu na upływający czas, ale również przez moje zmęczone oczy.


Dzień 6 - 48 stron

Takim oto sposobem znalazłam się na 282 stronie, co daje mi dokładnie 100 stron do końca.
Już jutro pojawi się post z podsumowaniem dnia 7. oraz całego Read Weeku, który nie powala z nóg - wiem. Ale o mojej porażce jutro.

Zaczytanego dnia! 😀

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy