poniedziałek, 1 sierpnia 2016

July Wrap Up



Pierwszy miesiąc wakacji za nami. Smutno o tym mówić, ale został nam już tylko sierpień do wykorzystania przed powrotem do szkoły. 
Ale za nim do niej wrócimy i za nim zakończymy sierpień, który dopiero się zaczął, podsumujmy lipiec.


Liczba przeczytanych książek: 6
Liczba przeczytanych stron: 1983, czyli 64 strony dziennie
Książki, które przeczytałam: 
,,Próba żelaza'' Holly Black, Cassandra Clare [recenzja]
,,Miedziana rękawica'' Holly Black, Cassandra Clare [recenzja]
,,Harry Potter i kamień filozoficzny'' J. K. Rowling [recenzja]
,,Harry Potter i komnata tajemnic'' J. K. Rowling [recenzja wspólna we wrześniu]
,,Poznać wroga'' Sophie Elizabeth Johns [recenzja]
,,Harry Potter i więzień Azkabanu'' J. K. Rowling [recenzja wspólna we wrześniu]
Liczba postów: 8
Liczba komentarzy: 23
Liczba wyświetleń: 2357/30 888
Liczba recenzji: 5

Przeczytam tyle, ile mam wzrostu!
CEL: 162 cm
Przeczytałam: 10,8 cm
W sześciu poprzednich miesiącach: 62,7 cm
Reasumując: 10,8 + 62,7 = 73,5 cm
Zostało: 88,5 cm

Tak się prezentuje poprzedni miesiąc w moim wydaniu. Na pewno przeczytałam więcej jak zwykle, a w sierpniu postaram się przeczytać jeszcze więcej.
Przy okazji chciałabym Wam serdecznie podziękować, ponieważ to właśnie w lipcu wybiło mi na blogu 30 000 wyświetleń. Jeszcze raz Wam dziękuję z całego serducha! ❤
Tymczasem życzę Wam miłego zaczytanego dnia i koniecznie napiszcie jak Wam poszło w poprzednim miesiącu. ☺

4 komentarze:

  1. Też przeczytałam 6 książek, a właściwie 5 i pół, bo jednej nie udało mi się dokończyć ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku! Mi się w lipcu udało przeczytać 8 książek i był to mój rekord:) Oby w sierpniu było jeszcze lepiej.

    gabxreadsbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry czytelniczy wyniki ;)
    Pozdrawiam http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny stosik. Mnie się udało 7 książek przeczytać, a tym samym przeczytałam w tym miesiącu najwięcej książek w całym roku. ^^

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy