piątek, 1 lipca 2016

June Wrap Up + Book Haul



Nadszedł iście piękny miesiąc jakim jest lipiec. Jest to całe 31 dni wolnego od szkoły. Okres upragnionych wakacji i wolnego czasu, który w większości chcemy poświęcić na czytanie. 
Tak jak Kuba z Blue Kuba Books, za początek wakacji uważam oficjalnie 1 lipca, czyli dzień dzisiejszy. Może i wakacje od szkoły nadeszły, ale tutaj na blogu, przyszedł czas na podsumowanie czerwca!

Powiem, że czerwiec była dla mnie w miarę obfitym miesiącem. Nie tylko pod względem przeczytanych książek, ale również tych, które do mnie przybyły. Chcę zauważyć, że jest to historyczny post, ponieważ pierwszy raz na tym blogu pojawia się BOOK HAUL.
Ale teraz przejdźmy do podsumowania:

Liczba przeczytanych książek: 5
Liczba przeczytanych stron: 1969, czyli 66 stron dziennie
Książki, które przeczytałam:
,,Kim jesteś, Sky?'' Joss Stirling [recenzja]
,,Mały wojownik'' Weronika Kroczka [recenzja]
,,Tytany'' Victoria Scott [recenzja]
,,Bez słów'' Mia Sheridan [recenzja]
,,After. Już nie wiem kim bez ciebie jestem'' Anna Todd [recenzja wkrótce]
Liczba postów: 6
Liczba komentarzy: 33
Liczba wyświetleń: 1127/28 330
Liczba recenzji: 4

Przeczytam tyle, ile mam wzrostu!
CEL: 162 cm
Przeczytałam: 13,3 cm
W pięciu poprzednich miesiącach: 49,4 cm
Reasumując: 13,3 + 49,4 = 62,7 cm
Zostało: 99,3 cm

A teraz czas na historyczny moment, jakim jest Book Haul.

Przepraszam za jakość zdjęcia :(

Zaczynając od góry:
1. Magisterium I: ,,Próby żelaza'' Cassandra Clare i Holy Black - książkę tę dostałam w formie ebooka od wydawnictwa Albatros i aktualnie ją czytam
2. Magisterium II: ,,Miedziana rękawica'' Cassandra Clare i Holy Black - ten egzemplarz również dostałam od wydawnictwa Albatros. Chcę zaznaczyć, że większość książek w tym miesiącu to egzemplarze recenzenckie
3. ,,Tytany'' Victoria Scott - tym razem jest egzemplarz recenzencki od wydawnictwa IUVI. Bardzo się ucieszyłam, gdy została mi ona zaproponowana, ponieważ uwielbiam tę autorkę.
4. ,,Miłość i kłamstwa'' Cecelia Ahern - ta książka jeszcze przede mną, a dostałam ją w ramach współpracy od księgarni internetowej taniaksiazka.pl
5. ,,Bez słów'' Mia Sheridan - jak wyżej
6. ,,Irena Kwiatkowska i znani sprawcy'' Roman Dziewoński - jest to książka o pięknej okładce. Bardzo mi się podoba dobranie kolorów. Książkę otrzymałam od wydawnictwa Szelest za pośrednictwem pani z taniaksiazka.pl
7. ,,Wróżbiarze'' Libba Bray - tę książkę zakupiłam już sobie sama. Kupiłam ją w Dedalusie na Nowym Świecie w Warszawie, kiedy tam byłam. Słyszałam o niej wiele dobrego, dlatego mam nadzieję, że się nie zawiodę.

I to tyle. Tak się prezentuje mój Wrap Up oraz Book Haul. Przyznam, że jestem zadowolona ze swojego wyniku i mam nadzieję, że wy ze swoich również. Koniecznie pochwalcie się swoimi wynikami!
Tymczasem życzę Wam miłego, zaczytanego dnia! ☺


5 komentarzy:

  1. Również w ubiegłym miesiącu przeczytałam Tytany, ta książka bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła! A na końcu nawet się wzruszyłam czego zupełnie się nie spodziewałam. Ja jestem zadowolona ze swojego wyniku, zważywszy na to, że próbowałam odpocząć po maturach i nie miałam ochoty na czytanie. Mam nadzieję, że lipiec będzie jeszcze lepszy!

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję świetnych wyników i powodzenia w lipcu! Co do książek, mam nadzieję, że zabiorę się za "Bez słów" i "Tytany" :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    chocabom

    OdpowiedzUsuń
  3. Ambitne plany 😁 Ja tam nie lubię czytać książek szybko.Mam nadzieję, że wreszcie wezmę się za Cassandrę Clare 💙 Gdybyś znalazła trochę czasu...
    whiteravenssite.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, będzie zaczytany tydzień :) Nie mogę się doczekać recenzji, miłego czytania ! :D

    http://nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja planuje zabrac sie za "after" ale ciągle jakoś odkładam to na pozniej haha, za to "kim jesteś,sky?" To cudo!:)

    An z aninthebookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy