poniedziałek, 11 lipca 2016

Książki, bez których nie byłoby wakacji TAG



Cześć.
Dawno na moim blogu nie było żadnego tagu. To dziwne. Dlatego dzisiaj z nim do Was przychodzę, ponieważ chcę, abyście trochę odpoczęli od moich recenzji.
Do tagu KSIĄŻKI, BEZ KTÓRYCH NIE BYŁOBY WAKACJI nominowała mnie Kasia z bloga Zakątek Fangril (koniecznie ją zaobserwujcie!).
Nie przedłużając przejdźmy do tagu ☺


Teraz tak pokrótce wytłumaczę na czym polega ten tag. Pokażę Wam 10 książek, które chce przeczytać w te wakacje. Oczywiście mam ich więcej, ale to będzie taka główna 10, którą muszę koniecznie przeczytać w te wakacje.

  • pokazuje książki, które mam już fizycznie na półce
  • serie/trylogie liczę jako 1 książkę

1. Trylogia Władca Pierścieni J.R.R.Tolkien:
- Drużyna pierścienia
- Dwie wieże
- Powrót króla
2. Cykl o Chyłce i Oryńskim Remigiusz Mróz:
- Kasacja
- Zaginięcie
- Rewizja
- ?
3. Trylogia z komisarzem Forstem Remigiusz Mróz:
- Ekspozycja [przeczytane]
- Przewieszenie
- Trawers
4. Dary Anioła Cassandra Clare
- Miasto zagubionych dusz
- Miasto niebiańskiego ognia
5. Posłaniec Markus Zusak
6. Poznać wroga Sophie Elizabeth Johns
7. Cykl Czas żniw Samantha Shannon:
- Czas żniw
- Zakon mimów
8. Cykl Akademia wampirów Richell Mead:
- Pocałunek cienia
- Przysięga krwi
- W mocy ducha
- Ostatnie poświęcenie
9. Miłość i kłamstwa Cecelia Ahern
10. Kod Leonarda da Vinci Dan Brown

I to by było na tyle z dzisiejszego tagu. Mam nadzieję, że się Wam podoba. Teraz czas na coś co pojawia się na koniec każdego tagu, a mianowicie NOMINACJE!
Nominuję:
i każdą osobę, która chce wykonać ten tag.

I teraz to naprawdę już koniec. Jeżeli zrobicie u siebie ten tag, to koniecznie podeślijcie linki do nich, ponieważ chętnie zobaczę co chcecie przeczytać. A nuż, dopiszę do swojej listy kolejne książki.
Tymczasem zaczytanego dnia życzę! ☺

1 komentarz:

  1. Tak! Trylogię Tolkiena polecam z całego serca, co do Remigiusza Mroza to ludzie mają mieszane uczucia, jednak mi trylogia z Forstem, a właściwie dwie pierwsze części, które zdążyłam przeczytać podobały mi się :) Również chciałabym przeczytać "Czas żniw" i "Akademię wampirów" :)

    Pozdrawiam!

    O książkach - okiem Optymistki

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy