środa, 15 października 2014

Co kolejne?


Od jakiegoś czasu zastanawiam się co przeczytać. Na półce mam 9 książek nie przeczytanych. Czekają na mnie i gdy mam się za jakąś wziąć jakaś inna trafia w moje ręce. Wpadłam więc na pomysł aby zrobić losowanie. Jak widać na powyższych zdjęciach wylosowałam ''19 razy Katherine''. Czyli jak skończę czytać ''Miasto popiołów''  biorę się za książkę Green'a. To nawet dobrze się składa, ponieważ zaczęłam ją czytać w wakacje, ale potem straciłam ''wenę'' na czytanie (przepraszam za taką banalną wymówkę) i teraz będę mogła ją skończyć. 
A jakie są Wasze plany czytelnicze? Co aktualnie czytacie, a co zamierzacie czytać?
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy