czwartek, 23 października 2014

30 Day Book Challenge

Zauważyłam, że coraz częściej robione jest 30 Day Book Challenge. Postanowiłam, że zrobię to również u mnie na blogu.
Tutaj macie pytania:
Polega to na tym, że przez 30 dni prezentujemy książki odpowiadając na pytania, które są obok.
Zaczynając od dzisiaj skończę to 21.11.
Od razu mówię, że post 6.11 będzie wieczorem, a post 7.11 będzie z rana, ponieważ w tym czasie będę w Warszawie na wycieczce szkolnej. (Tak będę w Złotych Tarasach i zajdę do empiku.)
No więc to tyle na wstępie, bo za
5
4
3
2
1
zaczynamy 30 DAY BOOK CHALLENGE!
 


1. Best Book You Read Last Year czyli najlepsza książka przeczytana przez ciebie w zeszłym roku:
Jest nią ''Dziewczyna i chłopak wszystko na opak'', ponieważ w zeszłym roku jeszcze tak dużo nie czytałam więc nie mam za wielkiego wyboru.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy