niedziela, 12 października 2014

Albo Albo TAG

Dziękuję za nominację dla Roberta z http://czytanie-moim-tlenem.blogspot.com/ :)

No więc zaczynajmy!

1. Wolisz czytać tylko trylogie czy tylko powieści jednotomowe?
Czytając trylogie wiem, że ta historia się szybko nie skończy i że mogę nią ciągle żyć. Natomiast powieści jednotomowe są dla mnie taką odskocznią. Po przeczytaniu trylogii mam coś w stylu ''a gdzie kolejna część'' , ''to nie może się tak skończyć'' , po prostu mam nie dosyt. Nie mówię, że tak nie mam przy powieściach jednotomowych, ale nie mam aż takich rozmyśleń. Więc chyba wolę trylogie.

2. Wolisz czytać tylko autorki czy tylko autorów?
Patrząc na swoją półkę z książkami przeważają u mnie książki autorek i  chyba przy tym zostanę.

3. Wolisz kupować tylko w empiku czy tylko na stronach internetowych?
W moim mieście nie ma empiku, a do najbliższego mam 100 km. Przez internet też rzadko zamawiam, więc..
wybieram moją miejską księgarnię. :)

4. Wolisz żeby wszystkie książki zostały zekranizowane czy żeby przekształcono je w serial?
Wolę oglądać filmy na podstawie książek, ponieważ nie potrafię długo oglądać jednego serialu (zdarzają się wyjątki), ale też nie zawsze da się zrobić jeden film na podstawie książki.

5. Wolisz czytać 5 stron dziennie czy 5 książek tygodniowo?
Oczywiście, że 5 książek tygodniowo, ale nie sądzę abym wtedy się z nimi w jakikolwiek sposób zżywała więc raczej wybieram 5 stron dziennie.

6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?
Zdecydowanie recenzentem, ponieważ nie mam weny do fabuł i do ich wymyślania.

7. Wolisz czytać 20 ulubionych książek w kółko czy sięgać po nowe pozycje?
Sięgać po nowe pozycję. Nie każda książka jest do czytania na dwa razy. Dlatego zdecydowanie wybieram drugą opcję.

8.Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?
Sprzedawcą książek. Widziałabym radość i zachwyt osób kupujących nowe książki.

9. Wolisz czytać tylko ulubiony typ literatury czy wszystko poza ulubionym typem literatury?
Czytam fantasy, a nie sądzę, aby jakiś inny typ mi pod pasował więc chcę nadal czytać fanstasy.

10. Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-booki?
Książki fizyczne. Od e-booków często bolą mnie oczy. A w ogóle czytając książkę fizyczną przewracasz każdą kartkę z fascynacją, zaciekawieniem co będzie dalej i się jeszcze bardziej wciągasz w książkę.

To już koniec.
Ja nominuję:
http://oxu-czytanie.blogspot.com/
http://www.blog-ksiazkoholiczki.blogspot.com/

2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za nominację, już zabieram się za posta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie zrobiłaś ten TAG :)

    Pozdrawiam,
    http://czytanie-moim-tlenem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy