niedziela, 26 października 2014

30 Day Book Challenge - Day 4

26.10, godz. 9:50. Dzisiejszy dzień to czwarty dzień naszego Challenge'u. Przed nami jeszcze 26 dni, czyli jak już mówiłam pierwszego dnia skończymy ten challenge 21.11 :)









4.Favorite book of your favorite series czyli ulubiona część twojej ulubionej serii:
Jak już mówiłam jedyną serię jaką właśnie czytam to Dary Anioła. Jestem dopiero po dwóch pierwszych częściach więc nie mogę na razie wybrać żadnej. Ale gdybym już musiała to wybrałabym raczej Miasto popiołów podoba mi się opisana tam walka z demonami, sceny między Clary i Jace'em. Już niedługo zabieram się za Miasto szkła. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy