piątek, 24 października 2014

30 Day Book Challenge - Day 2


Dzisiaj 24.10, godzina 10:40 czyli drugi dzień 30 Day Book Challenge.

Przed nami zostało jeszcze 28 dni. Jeżeli jest osoba, która chciałaby również wziąć w tym udział to serdecznie zapraszam :)






2. A book that you've read more than 3 times czyli książka, którą przeczytałeś więcej niż trzy razy:
Nie mam u siebie książki, którą przeczytałam więcej niż 3 razy, ale jest książka którą przeczytałam równo 3 razy. Tą książką jest ''Naznaczona'' z serii Dom Nocy
Pierwszy raz ją czytałam, bo koleżanka mi poleciła jednak po 2 części znudziło mi się. Po kilku miesiącach zaczęłam ją na nowo, a 3 raz był do Read One Book Challenge, który widzieliście kilka postów wcześniej.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy