czwartek, 20 sierpnia 2015

Read Week - day 3


Trzeci dzień Read Week'u już za nami. Czas wprowadzić pewne zmiany.
Przed chwilą dowiedziałam się, że Łucja rezygnuje z współorganizowania tego wydarzenia, dlatego to ostatni baner, na którym istnieją adresy obu blogów. 
Kolejna zmiana jaką wprowadzam to: zmieniam książkę do zadania książka zaczynająca się na literę ''M''. 
Na początku miałam czytać książkę Miasto zagubionych dusz Cassandry Clare, jednak zmieniam ją na Musimy coś zmienić  Sandy Hall, ponieważ mam nieodpartą ochotę przeczytania tej książki. 


Day 1 - 26 stron

Day 2 - 56 stron

Day 3 - 74 stron

Suma - 156 stron

Obiecuję, że jeszcze dzisiaj w nocy skończę tę książkę. Obiecuję! A jutro biorę się za kolejną :D

A jak Wam poszedł 3 dzień? :D

2 komentarze:

  1. Ja akurat dzisiaj nic nie czytałam, bo wczoraj skończyłam książkę. Więc muszę jutro iść do biblioteki :D
    Pozdrawiam
    www.biblioteczkapati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiam się nad przeczytaniem "Musimy coś zmienić", ale boję się, że to przesłodzona historia :( Jestem miłośniczką kryminałów, thrillerów i fantastyki, i raczej słabo odbieram inne gatunki :/

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy