poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Liebster Blog Award #9


Jejku, jejku, jej! To już 9 nominacja do LBA. Niedługo nie będę wyrabiać z dodawaniem tego typu postów, bo jest ich coraz więcej. Pomimo tego i tak chcę podziękować Klaudii z The world of books

btw. Dzisiaj miałam być recenzja, ale niestety wczoraj nie tknęłam książki, dlatego jej nie przeczytałam. Postanowiłam, że dzisiaj zrobię Liebster, a recenzja będziecie przeniesiona na dzień, w którym miał być Liebster :)

Zaczynajmy..

1. Lubisz happy endy czy wolisz kreatywne rozwiązania?
Lubię happy endy, szczególnie takie romantyczne, ale kreatywne rozwiązania też są dobre.

2. Masz jakieś sposoby na zabijanie czasu oprócz czytania?
Lubię pośpiewać, pospać, poszperać coś w internecie. Takie nastoletnie czynności.

3. Znasz jakieś ekranizacje, które były lepsze od książki?
Tak. Znam taką ekranizację - Trzy metry nad niebem

4. Wolisz, gdy głównym bohaterem książki jest dziewczyna czy chłopak?
Tak szczerze to jest mi to obojętne.

5. Co jest dla Ciebie najbardziej stresujące?
Wszystkie trudne rozmowy, kartkówki i sprawdziany nawet jeżeli umiem.

6. Masz do wyboru dostać: 30 książek, które już przeczytałaś i bardzo Ci się spodobały lub 30 nieznanych. Co wybierasz?
Chyba wolałabym 30 nieznanych. Fajne jest poznawać nowe historie :)

7. Kraj, w którym bardzo chciałabyś mieszkać? A może wolisz nie wyjeżdżać?
Mam 3 kraje, w których chciałabym mieszkać. Wielka Brytania, Irlandia i Francja. Ale zostać też bym mogła.

8. Jaką cechę uważasz u siebie za najbardziej denerwującą?
Lenistwo.

9. Jaką cechę u siebie najbardziej lubisz?
Uczciwość.

10. Ulubiony gatunek literacki?
Głównie fantastyka.

11. Skąd pomysł na prowadzenie bloga?
Tak po prostu mnie naszło. Wcześniej prowadziłam blogi z opowiadaniami, a teraz przerzuciłam się na recenzencki :)

Nominuję swoich czytelników!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy