piątek, 14 sierpnia 2015

My Little Pony Book TAG


Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem My Little Pony Book TAG, do którego nominowała mnie Asia z bloga Z książką w ręce
Bez zbędnego gadania, przejdźmy do odpowiadania.

Apple Jack - książka, w której bardzo ważne są więzi rodzinne.
Tutaj bym dała serię Dary Anioła autorstwa Cassandry Clare. 
Więzi rodzinne są tutaj bardzo widoczne w rodzinie Lightwood'ów. Gdy komuś coś się dzieje drugi od razu pomaga.

Pinkie Pie - najzabawniejsza książka, jaką spotkałaś w swojej ''czytelniczej karierze''.
Trochę się zastanawiałam i chyba jeszcze nie miałam aż tak zabawnej książki. W każdej jest jakiś żart, ale nie aż taki aby nazwać książkę od razu najzabawniejszą.

Rarity - książka z silną i niezależną bohaterką, która ma wpływ na adoratorów.
Tutaj można przypisać Katniss Everden oraz Tris Prior. Obie są silne i niezależne.

Fluttershy - wspaniała książka, o której istnieniu wiedzą nieliczni.
Świat Zofii. Książka, która w bardzo ciekawy i zachęcający sposób przedstawia nam filozofię :)

Twilight Sparkle - książka z postacią, która mogłaby zostać Twoją przyjaciółką.
Moją przyjaciółką mogłaby zostać Lyken z Pułapki uczuć.

Spike - książka z nieszczęśliwie zakochaną postacią.
Mogę tutaj zaliczyć Peetę, bo jeśli nie to aktualnie nic mi nie przychodzi do głowy.

Rainbow Dash - książka, do której masz największy sentyment.
Dziewczyna i chłopak wszystko na opak Wendelin Van Draanen. To właśnie od tej książki zaczęła się moja ''czytelnicza kariera''

I to już wszystko. Osoby, które nominuję to:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy