niedziela, 23 listopada 2014

Świąteczna kartka

Hej, hej, hej :)
Święta już za 32 dni. Lubię ten świąteczny nastrój gdy wszędzie jest biało od śniegu, domy i pomieszczenia w nich są ozdobione różnymi gwiazdkami, sopelkami, lampkami. Tą wiszącą w atmosferze miłość. No uwielbiam.
Skoro ''coraz bliżej święta'' to czemu w blogosferze nie zrobić sobie miłego prezentu i nie wysłać sobie kartki świątecznej? Nie ma żadnych przeszkód.



Dlatego proponuje Wam zrobić akcję pod tytułem Świąteczna kartka z alicee 16.
Oto zasady:
  1. Jeżeli chcesz wziąć udział - napisz w komentarzu :)
  2. Na mail alicereads16@gmail.com wysyłajcie mi swoje adresy :)
  3. Czas na zgłaszanie się macie do 7.12. Wszystkie kartki wyślę dnia następnego :)
  4. Wybiorę 10 osób, którym wyślę świąteczne kartki :)
  5. Oprócz życzeń w tych kartkach będzie również adres osoby, do której Ty masz wysłać świąteczną kartkę :)
  6. Jeżeli w kartce nie będzie adresu to spójrz na kopertę - na kopercie będzie mój adres czyli kartkę wyślesz do mnie :)
To jedyne zasady tej akcji. Promujcie tę akcję na swoich blogach i zapraszajcie do niej swoich znajomych lub innych blogerów. Mam nadzieję, że podoba Wam się taki pomysł i czekam na zgłoszenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy