sobota, 8 listopada 2014

Book Haul

Troszkę mnie tu nie było, ale jak widzieliście tu wycieczka, wcześniej nauka (cały listopad mam w pracach klasowych), no ale muszę to jakoś ogarnąć. W między czasie kupiłam sobie kilka książek, o których troszkę powiem.

 
Pierwszą książką są Demony. Pokusa. autorstwa Lisy Desrochers. Jak już parę postów wcześniej pisałam książkę tę zakupiłam na tym blogu http://niebo-pieko-ziemia.blogspot.com. Wraz z przesyłką kosztowała mnie ona 18 zł. Jest ona w dobrym stanie i czeka aż zacznę ją czytać i całą trylogię. Niestety trzeciej części tutaj u nas w Polsce nie przetłumaczono.

 
  Pan Śmierci Eliota Pattisona zakupiona w biedronce za 12.99 zł :)


Zniszcz ten dziennik  Keri Smith. Nabyłam go wczoraj w Empiku w Złotych Tarasach za 29.99zł. Jak widzicie zaczęłam już go niszczyć z kilkoma znajomymi wracając z Warszawy :)
 
I ostatnia najbardziej przeze mnie wyczekiwana książka czyli Cztery autorstwa Veronici Roth. Kosztowała 37.80zł. Ją również zaczęłam czytać w autobusie i jestem na 81 stronie, ponieważ dzisiaj nie miałam czasu aby poczytać, ale za chwilę się za nią wezmę.

To już koniec moich zdobyczy, ale i tak się cieszę, że tyle książek mogłam sobie zakupić :) Jadąc do Warszawy mama do mnie powiedziała: ''Tylko tam nie szalej z tymi książkami'' więc chcą też trochę zaoszczędzić kupiłam dwie, ale może w tygodniu zajdę do księgarni to coś zakupię.
A teraz wy pochwalcie się swoimi zdobyczami :) 

3 komentarze:

  1. Ostatnia książka wygląda zachęcająco. Chyba na nią zapoluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z wyżej wymienionych książek czytałam "Cztery" i caąkiem mi się spodobało, ale nie dorównuje 1 części :)

    Pozdrawiam,
    Alpaka

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokusiłabym się ewentualnie na Cztery :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy