sobota, 22 listopada 2014

Nowość

Hej, hej, hej. Przepraszam za moją długą nieobecność, ale wszyscy nauczyciele zapisali w listopadzie multum prac klasowych i kartkówek. Siedzę po nocach i się uczę. Nie zdziwcie się jeżeli mój Wrap Up będzie naprawdę kiepski, ale na prawdę brakuje mi czasu na czytanie. Patrząc na to, że połowa grudnia jest wolna to mam nadzieję, że będzie to dobry miesiąc pod względem czytelniczym. 

Skoro już przeprosiłam i wszystko wyjaśniłam czas aby powiedzieć co to za nowość na blogu.
Ponieważ oprócz czytania uwielbiam również muzykę postanawiam wprowadzić coś takiego jak piosenka na tydzień. W zakładce o tej samej nazwie będziecie mogli pisać tytuły piosenek i jeżeli będzie ich sporo będę losować, która ma iść na dany tydzień. Jeżeli nie będzie propozycji sama coś zaproponuje, ale miło by mi było gdybyście się zaangażowali w tą ''zabawę''
Piosenka na tydzień będzie dodawana w każdy poniedziałek. Wprowadzam to, ponieważ nie chcę aby na blogu wiało pustką :)

Pierwszą piosenkę wstawię dzisiaj, ale w poniedziałek i tak dostaniecie kolejną :)

One Direction - Night Changes


Wczoraj wyszedł teledysk do tej piosenki. Pochodzi ona z czwartej płyty One Direction pt. ,,Four''

1 komentarz:

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy