wtorek, 6 września 2016

Medyczny Book TAG


Co prawda, ja lekarzem nie planuję zostawać, ale medycyna to taka dziedzina, która od czasu do czasu potrafi mnie zainteresować. Ale co medycyna ma związanego z chorobami? Można to połączyć i zrobić ciekawy tag książkowy. Pomimo, że to nie jest mój autorski tag, to chętnie go wykonam, a za nominację chcę podziękować Angelice z bloga Uwielbiam Czytać.


Anestezjologia - książka tak nudna, że prawie cię uśpiła.
Pomińmy fakt, że praktycznie każda lektura mnie usypia... Jeżeli natomiast chodzi o taką książkę młodzieżową, to chyba, a wręcz na pewno była to książka Ławka Jerzego Jaworskiego.

Diagnoza - smutna książka.
Na pewno można tutaj podać Gwiazd Naszych Wina Johna Greena, ale również Hopeless, Losing Hope i Pułapka uczuć Colleen Hoover.

Zawał - książka z nagłym zwrotem akcji.
Dla mnie taką książką jest Hopeless C. Hoover (z góry przepraszam jeżeli będę się powtarzać).

Dentysta - książka, której szczerze nie lubisz.
Dlaczego dentysta jest lekarzem, którego się nie lubi? Czy jestem jedyną osobą, która lubi dentystów? Ja osobiście podziwiam tych lekarzy, ponieważ siedzisz na fotelu z otwartą buzią, oni leczą zęby, pytają się o różne rzeczy, ty odpowiadasz w stylu ''eayoklers ghwdkacb'', a oni wiedzą o co chodzi. To tak słowem wstępu :)
Jeżeli zaś chodzi o książkę, to może nie jest to książka, której szczerze nie lubię, tylko po prostu jej nie lubię i jest to Trzy Metry Nad Niebem Federica Mocci. Nie przepadam również za książką Ławka Jerzego Jaworskiego.

Doktorze, straciliśmy pacjenta - książka z niespodziewaną śmiercią.
Czy tylko mi się wydaje, czy to pytanie po części jest spojlerem, jeżeli udzieli się na nie odpowiedzi?
Raczej nikogo nie zdziwi jeżeli podam tutaj Wierną Veronici Roth.

Operacja - książka, przy której wstrzymałaś oddech ze zdenerwowania i napięcia.
Hm, hm, hmm... Już wiem! Takie uczucie miałam przy Szeptem Becci Fitzpatrick. Co to były za emocje!

Pobieranie krwi - krwawa książka.
Nie przeczytałam zbyt wielu krwawych książek, ale jak teraz sobie przypominam, to mogę tutaj podać Ekspozycję Remigiusza Mroza. To zdecydowanie krwawa książka.

Komu lekarstwo? - gorzkie zakończenie.
Hopeless Colleen Hoover.

Zawroty głowy - książka ze świetnym wątkiem miłosnym.
Jest wiele książek ze świetnymi wątkami miłosnymi, ale tutaj muszę dać książkę, która oprócz tego, że ma świetny wątek miłosny, to dodatkowo pokazuje, że każdego człowieka należy traktować na równi. Mówię tu oczywiście o Bez słów Mii Sheridan.

Rozprzestrzenienie się zarazy - kogo tagujesz?
Dawno nikogo nie tagowałam, więc teraz to zrobię.
Kuba z Kingomaniak

I to by było na tyle. Mam nadzieję, że tag się Wam podobał, a tymczasem życzę Wam miłego, zaczytanego dnia, a ja idę zwiedzać Wrocław! ☺


1 komentarz:

  1. Ja też lubię dentystów ;D Nigdy się ich nie bałam, a teraz jak znalazłam Dentystę Idealnego, to już w ogóle, mogłabym chodzić do niego codziennie. ;D

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy