sobota, 14 maja 2016

WYNIKI KONKURSU!




Nadszedł dzień ogłoszenia zwycięzcy. Trochę szkoda, że tak mało osób się zgłosiło, ale przyznam się, że i tak trudno było mi wybrać. 
Każda odpowiedź w jakiś szczególny sposób mnie zachwycała, ale nadszedł czas wybrania jednej. Po tym jak dowiecie się, kto jest zwycięzcą pokażę Wam jej odpowiedź.


AND THE WINNER IS...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
uwielbiam Was trzymać w niepewności
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
już za chwilę się dowiecie
.
.
.
.
.
.
.
.
.



TAK! Książkę ,,Blisko chmur'' autorstwa Sylwii Trojanowskiej wygrała Paula G. A oto jej odpowiedź:

Mnie szczególnie motywują ci, 
co ciągle jadem plują, 
ci, co mi wady wynajdują
i za plecami stale coś knują. 
Lubię widzieć ich miny kwaśne 
i jak w ich oku iskierka gaśnie,
gdy mi wychodzi coś wyśmienicie
i mnie raduje codzienne życie. 
Mnóstwo mi także energii dają, 
książki, co głębsze przesłanie mają. 
A motywacji wręcz kilogramy,
daje mi szczery uśmiech mej mamy :)
Tak sobie trochę te rymy klecę,
w nadziei, że "Blisko chmur" polecę! :p

Paulo, mam nadzieję, że się nie obrazisz, że publikuję Twoją odpowiedź, ale bardzo mi się podoba :)
Dodatkowo proszę Cię abyś na mojego maila (alicereads16@gmail.com) wysłała adres do wysyłki :)

A innym uczestnikom życzę powodzenia w innych konkursach.
Do jutra!

2 komentarze:

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy