wtorek, 31 maja 2016

Book Tour - kolejka wysyłania




Cześć!
Dzisiaj tak na szybko, bo szkoła, lekcje, chwila odpoczynku... Chcę Wam przedstawić kolejkę wysyłania książki. Sprawdźcie do kogo wysyłacie! 

Zanim podam kolejkę osób do wysyłki, to chcę Wam bardzo podziękować za wzięcie udziału. Zgłosiło się Was, aż 8 osób, co bardzo mnie cieszy, bo to mój pierwszy w życiu Book Tour.
Ale, żeby nie przedłużać Waszych cierpień podaję kolejkę wysyłki.

Ja
Ateliee
(atelie1994@gmail.com)
Wikibam
(wikibam@wp.pl)
Ann Wars
(annwars3@gmail.com)
Just yśka
(justynamajcher@interia.pl)
Desia Czyta
(desiaczyta@gmail.com)
livingbooksx
(jeah1@autograf.pl)
Iza
(izaziebax3@gmail.com)
Anonim
(misiuniaj.j@o2.pl)
Ja
(alicereads16@gmail.com)

Pod każdą nazwą podany jest mail, abyście mogli skontaktować się z daną osobą z prośbą o adres. Moja prośba do Was - napiszcie na mojego maila u kogo w danej chwili jest książka, abym mogła być zorientowana w tym. Z góry dziękuję.
W ten sposób prezentuje się kolejka Book Tourowa :) Mam nadzieję, że wszystko Wam pasuje. Nie mogę się doczekać, aż zacznę czytać tę książkę i jak po tylu podróżach wróci do mnie z Waszymi wpisami. Jeżeli ktoś będzie miał ochotę może dodawać jakieś uwagi na marginesach. Życzę nam wszystkim miłej i udanej zabawy!

Tymczasem Wam życzę miłego, słonecznego, zaczytanego dnia! ☺

6 komentarzy:

  1. Aaa nie wpisalam maila xd
    misiuniaj.j@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Książka wraca do mnie od Desi, ponieważ występuje brak odzewu od kolejnych osób :)

      Usuń
  3. Tylko szkoda ,ze ja byłam ostatnia i nikt nawet do mnie nie napisał ;/// a maila sprawdzam codziennie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie wyślij na mojego maila (alicereads16@gmail.com) swój adres, a ja prześle dla Desi i książka powędruje do Ciebie :)

      Usuń

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy