poniedziałek, 23 maja 2016

Book Tour



Ostatnio na Instagramie pytałam Was czy chcielibyście wziąć udział w Book Tourze gdybym zorganizowała. Bardzo pozytywnie to przyjęliście z czego bardzo się cieszę. 
Wczoraj natomiast dałam Wam cztery propozycje książek, z których mieliście wybrać jedną do Book Tour'u. Jednogłośnie wybraliście Kim jesteś, Sky? Joss Stirling.
Więcej informacji poniżej.


Zasady Book Tour'u

1. Aby wziąć udział w Book Tourze należy mieć adres wysyłkowy w Polsce (książka nie będzie wysyłana za granicę).
2. Book Tour zaczyna się 1 czerwca 2016 roku., tj. tego dnia zaczynam czytać książkę.
3. Na przeczytanie książki ma się tydzień od momentu otrzymania jej.
4. Formularz zgłoszeniowy znajdziecie poniżej.
5. Zgłoszenia należy złożyć do 30 maja 2016 roku, godz. 18:00.
6. Dnia 31 maja 2016 roku w osobnym poście ustalę kolejkę wysyłania książki.
7. Na pierwszej stronie książki należy wpisać swoje imię, bądź nick i link bloga (jeżeli ktoś nie będzie wiedział gdzie, to nie przejmujcie się, ja to zapoczątkuję).
8. Jeżeli będziecie recenzować tę książkę, należy zaznaczyć, że bierze ona udział w Book Tourze. 
9. Proszę Was również, abyście na swoje instagramy dodawali zdjęcia z książką, ponieważ chciałabym je użyć w poście podsumowującym Book Tour.
10. Jeśli ktoś ma chęć może udostępnić baner na swoim blogu/facebooku/ig/twitterze.
11. Nie oszukujmy! Świetnie się bawmy!

Formularz zgłoszeniowy:
Zgłaszam się!
Mieszkam w: (tu należy podać nazwę miejscowości
 lub województwa)
Mój blog: (link bloga)
Mój mail:
Na swoim blogu napiszę/nie napiszę recenzję tej książki.
Udostępniłam/em baner tutaj: .............. LUB
Nie udostępniłam/em baneru.

Miłego dnia!



11 komentarzy:

  1. Zgłaszam się!
    Mieszkam w Jarosławiu, województwo podkarpackie.
    Mój blog: livingbooksx.blogspot.com
    Mój mail: jeah1@autograf.pl
    Na swoim blogu napiszę recenzję tej książki. Nie udostępniam baneru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłosiłabym się, ale mam tyle nieprzeczytanych książek:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Udziału w BT nie wezmę, bo książkę już czytałam, ale za to mogę ją z czystym sumieniem polecić wszystkim niedowiarkom ;) Jest naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zglaszam sie
    Mieszkam w Bytomiu. Śląsk.
    Blog :nie posiadam ale zamierzam pisac recenzje na wattpadzie.
    Wattpad: wikibam
    Email: wikibam@wp.pl
    Byc moze napisze recenzje. Jeszcze zobacze. Baneru nie udostepnilam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się Kochana, a co tam!
    Mieszkam w Katowicach, województwo śląskie.
    Mój blog: segrete-parole.blogspot.com
    Mój mail: atelie1994@gmail.com
    Na swoim blogu napiszę recenzję tej książki, a czemu nie. Nie udostępniam baneru (narazie, bo nie ma mnie na pc :p).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł!
    https://blogpelenksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. No jasne, że się zgłaszam!
    Mieszkam w Tomaszowie Lubelskim
    Mój blog: klik
    Mój mail: desiaczyta@gmail.com
    Na swoim blogu napiszę recenzję tej książki.
    Udostępniłam baner na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się ! :D
    Mieszkam w: Gorlicach - Małopolska
    Mój blog: coraciemnosci.blogspot.com
    Mój mail: justynamajcher@interia.pl
    Na swoim blogu napiszę/nie napiszę recenzję tej książki.
    Udostępniłam/em baner tutaj: coraciemnosci.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się !
    Mieszkam w Ostrowcu
    Mój blog- poczytajmycos.blogspot.com
    Mój e-mail- izaziebax3@gmail.com
    Z wielką przyjemnością napiszę recenzję tej książki :)
    Baner udostępnie wieczorem na fanpage mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zglaszam sie
    Mieszkam w Lutrach.warmińsko-mazurskie
    Blog nie posiadam ale zamierzam ;)
    Recenzje napisze jak zaloze :)
    Udostepnie na ig ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    Mieszkam w: Małopolska
    Mój blog: namalowac-swiat-slowami.blogspot.com
    Mój mail: annwars3@gmail.com
    Na swoim blogu napiszę recenzję tej książki.
    Udostępniłam baner tutaj: http://namalowac-swiat-slowami.blogspot.com/p/konkursy_17.html

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy