środa, 9 września 2015

Liebster Blog Award #10



Urządzamy imprezkę z okazji 10-tej nominacji do LBA!!! Proszę o oklaski, okrzyki i fanfary :D
Tym razem zostałam nominowana przez Lunatyczkę z bloga Blondie In Wonderland. Za nominację serdecznie dziękuję i po opublikowaniu tego posta czekajmy na wybicie 11-tej nominacji.

1. Co chciałabyś robić w przyszłości?
Rozumiem, że chodzi tutaj o zawód. Marzę aby skończyć prawo i wyrobić aplikację adwokacką.

2. Książka, która zmieniła Twoje poglądy?
Nie wiem czy można to nazwać zmianą poglądów, ale zaczęłam ostrzej patrzeć na pewne przewinienia, czyny po przeczytaniu Hopeless autorstwa Colleen Hoover.

3. Najbardziej szalona rzecz, którą kiedykolwiek zrobiłaś?
Nie należę do osób szalonych. Raczej jestem osobą spokojną, więc szalone zachowania u mnie nie występują.

4. Rzecz bez której nie wyobrażasz sobie życia?
Na pewno jedzenie, ale zakładając, że nie o to chodzi to wybieram komputer i telefon.

5. Ulubiony film?
Mam kilka:
Pan i Pani Smith
Kamienie na Szaniec
Iluzja
This Is Us
Burleska
Bogowie
Papierowe miasta
Niezgodna
Zbuntowana
Gwiazd Naszych Wina
Pięćdziesiąt Twarzy Greya

6. Książka, którą przeczytałaś więcej niż 3 razy?
Nie mam książki, którą przeczytałam więcej niż 3 razy, ale za to mam książkę, którą przeczytałam równo 3 razy, a jest to Naznaczona P. C. Cast i K. Cast

7. Co wolisz pić podczas lektury: kawę, herbatę czy kakao?
Jeżeli czytam nocą i nie zamierzam iść szybko spać, bo wiem, że nie muszę, to wtedy piję kawę na pobudzenie. Ale kiedy czytam za dnia to pijam herbatę.

8. Masz swoje ulubione miejsce do czytania?
Moje łóżko. Tu najwięcej czytam.

9. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Nie mam jednej ulubionej, bo wiele piosenek jest naprawdę fajnych i szkoda tak je odrzucać :)

10. Co przedstawia Twój widok z okna?
Mój widok z okna przedstawia moje podwórko (zalety mieszkania na wsi - gdzie nie spojrzysz tam Twoje podwórko)

11. Do jakiego kraju chciałabyś pojechać na wycieczkę?
Mam trzy państwa, do których chcę pojechać, a mianowicie:
- Wielka Brytania
- Irlandia
- Francja

I to by było na tyle z tego LBA. Lunatyczce jeszcze raz dziękuję za nominację, a ja nie nominuję nikogo :)

6 komentarzy:

  1. Fajne pytania i ciekawe odpowiedzi, dzięki nim dało się Ciebie trochę bliżej poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne odpowiedzi!:) też mam zamiar pojechać do Wielkiej Brytanii, Irlandii i Francji♥
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. This is us <333 Tak bardzo kocham ten film <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubisz film "Pięćdziesiąt twarzy Greya"? :D Mnie książka nie zachwyciła, przeczytałam tylko pierwszy tom i zastanawiam się (już od dłuższego czasu) nad obejrzeniem tego filmu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne odpowiedzi, też lubię Niezgodną i Zbuntowaną :) a czytałaś może książki tej serii? :D
    Pozdrawiam i zapraszam również do mnie :*
    www.biblioteczkapati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czytałam całą trylogię 😊 Włącznie z dodatkiem "Cztery" :)

      Usuń

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy