sobota, 5 września 2015

Kulturalna Mapa TAG



Pierwszy raz słyszę o tym tagu, ale chętnie go wykonam :)
Za nominację dziękuję Patrycji z bloga Biblioteczka Pati.
W tym tagu chodzi o to aby do zadań przypisać bohaterów z książek, filmów, gier, itp.
No to czas wyruszyć w podróż!

Znajdujemy się na północnych krańcach świata. Kto przetrwa mroźną, wieczną zimę?
Cholercia.. Nic mi nie przychodzi do głowy. Naprawdę.
To chyba nie jest tag dla mnie :/

A teraz pora na podróż nad szumiące wodospady. Jak sądzisz? Kto mieszka w jaskini pod wodospadem?
Karou i Akiva. Zdecydowanie!!

Powoli zbliżamy się do końca podróży. Trafiamy na spotkanie istot fantastycznych. Kto pierwszy rzuca Ci się w oczy przy ognisku? 
Zapewne jakiś ork albo krasnolud :)

Ostatni przystanek. Jesteśmy na ziemi, w której teren jest nieodpowiedni, by zostały tu na dłużej jakieś cywilizacje. Kto może tu mieszkać? Kto sobie poradzi w zbudowaniu tymczasowego domu?
Mogę tutaj podać bohaterów Więźnia labiryntu. Fakt, że oglądałam tylko film, ale w tym tagu można podawać postacie z filmów :D

Pomimo tego, że była to krótka podróż i tak ją spędziłam przyjemnie :) Jeszcze raz dziękuję Patrycji za nominację, a ja nominuję:
Wszystkich moich czytelników.
Tak więc jeśli to czytasz to czuj się nomninowany/a :)

PS. Jutro pojawi się August Wrap Up i mój mini TBR na wrzesień :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy