wtorek, 23 grudnia 2014

Christmas TAG



 Święta już tuż, tuż więc mogę zrobić Christmas TAG. Już jutro dostaniemy upragnione prezenty od Mikołaja.
Nie przedłużając zaczynajmy. :)
Oto pytania:
1. Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
Różnie to bywa. Jeżeli chodzi o jedzenie to zakupy są robione dwa, trzy dni przed świętami. A jeżeli chodzi o ozdabianie to wpada to na ok. tydzień przed świętami :)
2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
Nie, nie posiadam :)
3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
Na pewno wszystkie z serii Kevin sam w... i lubię również Listy do M
4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
Kiedyś będąc u kuzynek na święta specjalnie się położyłyśmy na kanapie obok choinki i udawałyśmy, że śpimy, bo chciałyśmy przyłapać Mikołaja. :)
5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
Kiedyś jeździłam do kuzynek, a od kilku lat spędzam je z rodzicami w domu.
6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
Śnieg! (którego w tym roku nie ma :c) oraz wystroje domów, zapach choinki, prezenty! xd
7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
Jakieś specjalnej nie posiadam :)
8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
Wszystkie kolędy, Last Christmas, All I want for christmas
9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
Z powodu iż u mnie w domu nie ma miejsca na choinkę - takowej nie będzie.
10. Jaki jest Twój ulubiony zapach świąteczny?
Zapach mandarynek *-*
11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
Kolorowe :3
12. Odliczasz dni do świąt?
Nie :)
13. Ulubiona książka na zimowy wieczór?
U mnie jest to Miasto Szkła :)
14. Ulubiony zimowy napój?
Herbata (miętowa)
15. Ulubiona trylogia na święta?
Władca Pierścieni :D


Mam nadzieję, że odpowiecie na te pytania w komentarzach :)

1 komentarz:

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy