czwartek, 25 grudnia 2014

Ariana Grande Book TAG

Pomysł na ten TAG wzięłam od Roberta z Czytanie Moim Tlenem. Spodobał mi się ten TAG u niego, dlatego postanowiłam zrobić go u siebie :)

Tak więc zaczynajmy!

1. Why Try - książka, z której zakończeniem próbowałaś się pogodzić , ale bez skutku

Długo się nad tym zastanawiałam czy nie dać Miasta popiołów, bo w tej części dowiadujemy się, że Clary i Jace są rodzeństwem, jednak po przeczytaniu Miasta Szkła byłam uradowana z przebiegu akcji.
Po dłuższym namyśleniu doszłam do wniosku, że książką, którą wybieram jest Wierna Veronici Roth. To zakończenie. Jak tak można?


2. One Last Time - ostatni raz, gdy płakałaś/łeś czytając książkę?

Ostatni raz gdy poleciały mi łzy podczas czytania książki było to podczas czytania Gwiazd Naszych Wina, chociaż szczerze mówiąc do łez prawie doszło gdy czytałam Miasto Szkła.


 3. Love Me Harder - seria/trylogia, w której bardziej pokochałeś drugą część od pierwszej.

No i kolejny trudny wybór, w którym muszę się dokładnie zastanowić...
I znowu muszę wspomnieć o serii Dary Anioła. Ja po prostu jestem zakochana w tej serii i w każdej kolejnej części zakochuję się coraz bardziej. Więc tutaj wybiorę Miasto popiołów.




  4. You Don't Know Me - książka, której nie czytałaś, ale bardzo chcesz to zrobić.

Na pewno są to wszystkie książki na mojej liście książek, ale jeżeli miałabym wybrać jedną książkę (chociaż ja wybiorę trylogię) to jest Władca Pierścieni. Uwielbiam styl pisania oraz historie wymyślane przez Tolkiena.




5. My Everything - autor, którego książki są dla Ciebie wszystkim.

John Green, Cassandra Clare, J.R.R. Tolkien, Veronica Roth, E.L. James.








6. Only 1 - jedna książka, którą zapamiętasz do końca życia.

Hmm... Na pewno to będzie Gwiazd Naszych Wina, ale również zapamiętam do końca życia 50 Shades Of Grey.







 7. You'll Never Know - zakończenie książki, którego się kompletnie nie spodziewałeś.

Hmmm....I znowu moment długiego zastanowienia. Na pewno w jakimś sensie zakończenie każdej książki nas zaskakuje. Ale jeżeli mam wybrać to będzie to Zostań, jeśli kochasz. Na prawdę sądziłam, że zakończy się to inaczej.. Na prawdę...
Nie sądziłam, że autorka zakończy na tym, że Mia się budzi. Sądziłam, że opisze jeszcze co było dalej, a tutaj takie zaskoczenie.


To byłoby na tyle. Taki mini post w święta. Jeszcze raz życzę Wam Wesołych Świąt ! :D
Do zrobienia tego TAG'u zachęcam wszystkich, którzy mają na to ochotę. Jak dla mnie było tu dużo zastanawiania się, ale było warto.

Jeszcze raz: WESOŁYCH ŚWIĄT! : D

1 komentarz:

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy