niedziela, 6 stycznia 2019

10 książek, które chcę przeczytać w 2019 roku



Cześć i czołem!
Witam was po raz trzeci w tym tygodniu. Chciałam żeby posty luźne, nie dotyczące stricte recenzji, ale które dotyczą nowo rozpoczętego roku pojawiły się w krótkim odstępie czasowym, ale stosunkowo szybko, aby postu tego typu nie dodawać w połowie marca.
Dzisiaj chcę wam zaprezentować 10 książkę, które zamierzam przeczytać w tym roku. Zapraszam do czytania!


Jeszcze na samym początku chciałabym zaznaczyć, że kolejność wymieniania książek jest przypadkowa.


Immunitet - Remigiusz Mróz


Podejrzany - Paulina Świst


Miasto niebiańskiego ognia - Cassandra Clare


Szóstka wron - Leigh Bardugo


Amerykańscy bogowie - Neil Gaiman


Polska odwraca oczy - Justyna Kopińska


Intuicja - Amy A. Bartol


Wotum nieufności - Remigiusz Mróz


Listy do utraconej - Brigid Kemmerer



A co z 10 książką, ponieważ wyżej pokazałam tylko 9?
Dziesiąta książka to taka, którą kupię bądź otrzymam do recenzji. Nie wiem co to może być, ale chcę aby była to niespodzianka. Za rok się dowiecie co to była za książka.

Niemniej jednak wyżej wymienione dziewięć tytułów to moje must read w tym roku. A wy macie takie listy, tworzycie takie? Jeżeli tak, to powiedzcie jakie książki chcecie koniecznie przeczytać w tym roku. 

Miłego dnia kochani i zaczytanego!

4 komentarze:

  1. Raczej nie tworzę sobie takich list- mam plan by czytać jak najwięcej z biblioteki i własnych zbiorów, ale konkretne tytuły pojawią się w praniu ;) "Listy do utraconej" i "Szóstka wron" to jedne z moich najukochańszych książek, oby Ci się spodobały równie mocno! "Immunitet" i "Polska odwraca oczy" również mi się podobały. Powodzenia w czytaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ,,Listy do utraconej'' już mam za sobą i była to cudowna książka <3

      Usuń
  2. "Listy do utraconej" zdecydowanie polecam! Wspaniała, ale niedoceniana książka. "Intuicję" czytałam i podobała mi się nawet bardziej niż pierwsza część, ale trzecia już był ostatnią z tej serii, którą przeczytałam ;/

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  3. MNO od Clare czeka na przeczytanie u mnie od lat XD Mroza też trochę odwlekam, a Szóstkę wron polecam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy