czwartek, 6 grudnia 2018

Rozgrywka

Tytuł: Rozgrywka
Autor: J. Sterling
Seria: The Perfect Game (tom #1)
Stron: 304
Wydawnictwo: Sine Qua Non
Cena: 34,90 zł
Ocena: ★★★★★★★★★☆


On jest rozgrywką, w którą ona jeszcze nie grała.
Kiedy Cassie poznaje w college’u Jacka,  postanawia omijać go szerokim łukiem. Gwiazdor drużyny baseballowej uosabia wszystko, czego dziewczyna nie znosi w facetach – jest przystojny, uwodzicielski, pewny siebie, ma wielkie ego i… zabójczo piękne oczy. Sprawy się komplikują, kiedy Jack zaczyna zwracać na Cassie szczególną uwagę. Co tak naprawdę kryje się za jego zainteresowaniem? Czy ma ono jakiś związek z przeszłością dziewczyny? Ile można poświęcić, aby być z ukochaną osobą?
Zapnij pasy! Przejażdżka z The Perfect Game. Rozgrywka sprawi, że serce nieraz zabije ci szybciej. Czasem życie to prawdziwy rollercoaster.
Po opisie wydaje się to być typową młodzieżówką z bardzo przewidywalną treścią. I po części tak jest. Nie zmienia to jednak faktu, że powieść ta jest z jedną najbardziej uroczych historii jakie w tym roku czytałam.

Cassie będąc na studiach zauważa Jacka. Oczywiście jak to w Ameryce, Jack jest kapitanem drużyny baseballowej, gwiazda college'u. Każda dziewczyna pragnie by tylko zwrócił na nią uwagę, każdy chce być jego przyjacielem. Oczywiście nie Cassie. Ona należy do tego typu dziewczyn, które chcą go omijać szerokim łukiem. Nie chce mieć z nim nic wspólnego, jednak jak wiadomo Jack ma całkowicie inne plany względem Cassie, co jest oczywiście łatwe do przewidzenia.

Jak możecie zauważyć jest to moje pierwsze spotkanie z J. Sterling i jej twórczością. Jednak już teraz mogę was zapewnić, że nie ostatnie. Na pewno dokończę tę serię.
Kiedy wzięłam tę książkę w swoje ręce i zaczynałam tę historię nie sądziłam, że się w niej tak zatracę. I nie wiem od czego to zależy - czy od pióra autorki, czy od tego, że w momencie, w którym ją czytałam potrzebowałam takiej prostej, lekkiej historii.

źródło: mój Instagram

Rozgrywka to książka raczej dla rozluźnienia, odmóżdżenia. Niemniej jednak osobiście zakochałam się w bohaterach i nie mogę się doczekać aż sięgnę po kolejne części. Kontynuacja ciekawi mnie jeszcze bardziej ze względu na fakt, że powieść ta kończy się w taki sposób iż tak naprawdę kolejnych części mogłoby nie być.
J. Sterling napisała historię, do której człowiek będzie chętnie wracać. Jeżeli macie jeden wolny dzień i chcecie spędzić go na czytaniu, to Rozgrywka jest do tego książką idealną. Pochłoniecie ją w jeden dzień/wieczór.

Nie bójcie się sięgać po książki lekkie. Może nie jest to literatura wysokich lotów, z głębokim przesłaniem, ale przyjemnie jest sięgnąć i po takie książki. Warto sięgać po taką literaturę, ponieważ inaczej by ona nie powstała, a J. Sterling jest autorką, która ma przystępne i lekkie pióro, przy którym odpoczniecie po ciężkim dniu w szkole, na uczelni czy w pracy.
Oczywiście każda historia ma swoje plusy i minusy, jednak w tym przypadku plusy zdecydowanie przeważają, dlatego z całego serca mogę polecić Wam tę książkę.
A Wy czytaliście coś spod pióra J. Sterling? Koniecznie dajcie znać w komentarzu.

***
Książkę przeczytam dzięki portalowi Czytam Pierwszy.




1 komentarz:

  1. Słyszałem wiele negatywnych opinii na temat "Rozgrywki", a tu proszę! Pozytywna! Tak czy siak, odpuszczę sobie jej lekturę, wolę się skupić na innych książkach :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy