niedziela, 24 kwietnia 2016

Światowy Dzień Książki i 10 urodziny księgarni internetowej TaniaKsiążka.pl


Cześć!
Pewnie każdy książkoholik wie, że wczoraj był Światowy Dzień Książki! Z tej okazji chciałabym Wam życzyć wielu wspaniałych książek. Tych przeczytanych oraz tych, które są jeszcze przed Wami. Wielu pięknych okładek na półkach. No i oczywiście wielu półek, aby pomieściły Wasze książki. Zapomniałabym! Dużo pieniędzy, aby było Was stać na wszystkie wspaniałe książki i półki!
Ale uwaga to nie wszystko!


Oprócz Światowego Dnia Książki jest/było jeszcze jedno święto. Polska księgarnia internetowa, którą znacie jako taniaksiazka.pl, obchodzi swoje 10 urodziny!!
To świetna informacja, dlatego chcę życzyć księgarni jeszcze wielu takich jubileuszów i samych świetnych i stałych klientów.
A wiecie co jest jeszcze fajniejsze? To, że księgarnia ma urodziny i rozdaje prezenty dla Was, m.in. -35% na 20 000 tytułów, kubek lub eko torba. Moim zdaniem prezenty są kuszące. Weźmiecie w tym udział. Wszystko trwa 3 tygodnie! A to co wymieniłam, to i tak nie wszystko. Więcej atrakcji będzie ujawnione z czasem :) To największe i najdłuższe urodziny wszechczasów! Jeżeli chcecie się dowiedzieć więcej to zapraszam Was po ten link ☞ http://www.taniaksiazka.pl/swietuj-z-nami-10-urodziny-taniej-ksiazki--a-403.html
Mam nadzieję, że atrakcje Wam się podobają. Ja jestem bardzo podekscytowana! Koniecznie korzystajcie, bo wyczuwam, że warto :D



A teraz życzę Wam miłego, zaczytanego dnia!!

2 komentarze:

  1. Sto lat dla taniej książki :) Ja wczorajsze święto uczciłam nowym regałem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już swoje zamówienie złożyłam ��

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy