poniedziałek, 1 czerwca 2015

May Wrap Up

Hejkaa :)
To już dzisiaj! Ostatni miesiąc tortur dla uczniów! Tak przy okazji - Chciałabym Wam życzyć wszystkiego co najlepsze. Wielu książek, gadżetów książkowych i pieniędzy na książki. A z jakiej to okazji? Z okazji DNIA DZIECKA!!
Ale niestety nie przychodzę do Was z dłuższymi życzeniami tylko z Majowym Podsumowaniem Miesiąca, który jak zwykle wyszedł tragicznie....

Ale, ale... Jak już mówiłam, jest czerwiec więc może mi lepiej pójdzie w tym miesiącu :)

Liczba przeczytanych książek: 2
Liczba przeczytanych stron: 989, czyli 32 strony dziennie
Książki, które przeczytałam: 
''After. Płomień pod moją skórą'' Anna Todd [recenzja] 
''Losing Hope'' Colleen Hoover [recenzja] 
Liczba postów: 7
Liczba komentarzy: 35
Liczba wyświetleń: 1238/8366
Liczba recenzji: 3

Chcę Was jeszcze raz przeprosić za dwutygodniowy zastój na blogu, ale wpierw byłam na wycieczce, a potem niestety miałam cały tydzień w sprawdzianach i każdego wieczoru musiałam się uczyć. Jeszcze raz bardzo, bardzo przepraszam.
A jak Wam minął maj? Chwalcie się :)

2 komentarze:

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy