sobota, 30 grudnia 2017

Sylwestrowy Tag Książkowy

źródło: Zagubiona w słowach

W tę Sylwestrową noc nie warto marnować czasu na czytanie wymagających skupienia i zrozumienia recenzji. Czas się bawić! Dlatego, aby Was nie męczyć zapraszam na SYLWESTROWY TAG KSIĄŻKOWY!

Zasady:
Losuje się książkę, otwiera się ją na przypadkowej stronie i pierwsze imię jakie się zobaczy należy przypisać do odpowiedniego numerka.

Wybrane przeze mnie książki:
1. Gdy tu dotrzesz Rebecca Stead
2. Alcatraz kontra bibliotekarze. Piasek Raszida Brandon Sanderson
3. Astrologiczny przewodnik po złamanych sercach Silvia Zucca
4. Wszyscy patrzyli nikt nie widział Tomasz Marchewka
5. Prokurator Paulina Świst
6. Pierworodna Tosca Lee
7. Behawiorysta Remigiusz Mróz
8. Milion odsłon Tash Kathryn Ormsbee
9. Dachołazy Katherine Rundell
10. Indeks szczęścia Juniper Lemon Julie Israel

1. Osoba tańcząca do rana na imprezie sylwestrowej.
Łukasz z Prokuratora. O tak! To dobry wybór, w końcu Kinga i Łukasz poznali się w barze, więc sądzę, że nasz męski bohater dobrze by się bawił podczas imprezy sylwestrowej.

2. Osoba puszczająca fajerwerki na Nowy Rok.
Jack z Milion odsłon Tash. Szczerze mówiąc nie pamiętam kim był Jack, więc możemy powiedzieć, że niech sobie puszcza te fajerwerki o dwunastej w nocy.

3. Osoba tak pijana, że będzie leżeć pod stołem.
Julia z Gdy tu dotrzesz.

4. Osoba, której nikt nie zaprosi na imprezę.
Shawn z Indeksu szczęścia Juniper Lemon. Hmm... Shawn to był były chłopak siostry Juniper, więc w sumie po co go zapraszać. Do tego nie odegrał jakiejś wielkiej roli w całej historii.

5. Osoba, która będzie imprezowym DJ-em.
Sing z Alcatraz kontra bibliotekarze. Piasek Raszida. Nie wiem czy to jest dobry pomysł. Sing ma talent do przewracania się i gdyby tak upadł na sprzęt od muzyki, to nie wiem czy byłoby fajnie. Sylwester bez muzyki to nie Sylwester, a lepiej aby nie doszło do popsucia sprzętu.

6. Osoba, która z własnej woli będzie oglądała Sylwestra w telewizji.
Luka z Pierworodnej. Jakoś mnie to nie dziwi. Znając Lukę to właśnie by tak zrobił, że zostałby w domu i jeszcze by się zaryglował na milion spustów.

7. Osoba, do której przyjedzie policja, bo za głośno puszcza muzykę.
Alice z Astrologicznego przewodnika po złamanych sercach. Oh, Alice, Alice, Alice... Ten przypadek również mnie nie dziwi. Jako 30- letnia singielka Alice byłaby zdolna do wszystkiego, heh.

8. Osoba tak niezdarna, że przewróci się na śniegu.
Gerard Edling z Behawiorysty. To niemożliwe. Gerard to taki typ osoby, która by sobie nie pozwoliła się przewrócić.

9. Osoba odpowiedzialna z wystrój sali.
Slava z Wszyscy patrzyli nikt nie widział. Sala pewnie będzie dość ciekawie wystrojona patrząc na to jaki jest Slava. Szczerze mówiąc jestem ciekawa tego jak by to zrobił.

10. Osoba, która na następny dzień obudzi się z wielkim kacem.
Matteo z Dachołazów. Patrząc na tryb życia jaki prowadzi, to Matteo raczej nie obudziłby się z kacem. To raczej typ osoby, która byłaby ostrożna jeżeli chodzi alkohol.

I tak się prezentuje ta moja Sylwestrowa imprezka. Jeżeli macie ochotę to również wykonajcie ten tag. Jest to naprawdę ciekawa zabawa, a kto wie może wasza impreza się uda.
Pomimo, że Sylwester dopiero jutro, to już dzisiaj chciałabym Wam życzyć, aby ten nowy 2018 rok był lepszy albo tak samo dobry ja ten nasz już stary 2017 rok. Aby wszystkie Wasze marzenia, cele oraz postanowienia się spełniły. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! 🎆🎆🎆

1 komentarz:

  1. Trochę mi głupio, bo żadnej z wybranych przez ciebie książek nie czytałam, więc nie znam bohaterów, których dopasowałaś. Mimo wszystko świetny pomysł na TAG! Mam nadzieję, że miło spędzisz Sylwestra :)
    Pozdrawiam,
    https://podrozemiedzyksiazkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy