poniedziałek, 20 lipca 2015

Nowa seria - Czytelnicze zapiski

Pewnie większość z Was pisze, bądź pisała coś do szuflady. A co Wy na to aby w końcu się tym pochwalić?
Może to właśnie Twoje opowiadanie spodoba się innym. Dlatego abyście nie marnowali swojego talentu wysyłajcie mi swoje opowiadania na maila - alicereads16@gmail.com
A ja w każdą środę będę je upubliczniać. Co Wy na to?
Na prawdę zachęcam do brania w tym udziału :D
Jeśli ktoś się zdecyduje i wyśle swoje opowiadanie to moją jedyną prośbą jest to abyście napisali tytuł. 
Na prawdę warto się przełamać i spróbować :)
A kto wie może akurat zauważy Was jakieś wydawnictwo i zaproponuje wydanie książki?  :D

7 komentarzy:

  1. Ja chcę pisać, ale mi to nie wychodzi... Kończę po dwóch-trzech akapitach, bo nie jest 'idealnie'. Ach ten perfekcjonizm :)
    pozdrawiam, Patty z bloga pattbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja piszę opowiadanie na moim blogu ale w sumie nie jest ono nie wiadomo jak popularne. :D
    http://never-let-me-go-by-isa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jest to moje opowiadanie, tylko mojej koleżanki, ale jeśli chcesz możesz zajrzeć: http://empty-fanfiction.blogspot.com/

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł ;)
    Nominowałam cię do rip it or ship it TAGu.
    http://raven-recenzje.blogspot.com/2015/07/rip-it-or-ship-it-book-tag.html
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł ;) Niestety, nie pisałam już nic od baaardzo dawna, nie licząc prac domowych i recenzji na moim blogu ;p Ale jak coś naskrobię, to może podeślę :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, jak byłam młodsza miałam różne takie pisarskie zapędy, ale wiadomo.. teraz jak się to czyta to tylko śmiać by się było można :D Póki co, staram się rozwijać mój styl skrobiąc recenzje i inne blogowe posty. Ale na pewno dla niektórych może to być ogromna możliwość przełamania się ^^

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie pisałam, nie piszę i nie mam w planach pisać :P

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy