środa, 1 lipca 2015

Co z tym BookAThonem i wrap up'em?

Hej, cześć, witajcie :D
Jak wiecie pierwsza polska edycja BookAThonu już za nami, a na moim blogu nadal nie pojawiło się podsumowanie. Dlaczego?
Ci, którzy obserwują mnie na instagramie wiedzą, że zrezygnowałam z udziału w BookAThonie. Ci, co mnie nie obserwują, to nie martwcie się już Wam tłumaczę:
Czerwiec był dla mnie bardzo męczącym miesiącem, i to nie tylko pod względem nauki i szkoły, ale również dlatego, że czerwiec był dla mnie miesiącem odsypiania. Przez to wszystko zabrakło mi takiej "fazy" na czytanie.
To samo tyczy się wrap up'u z czerwca. Przeczytałam tylko jedną książkę, a w statystyki nawet nie chcę patrzeć. Bardzo Was przepraszam i mam nadzieję, że w lipcu się poprawię. Chcę od razu Wam powiedzieć, że od 6 do 8 lipca nie będzie żadnych postów, ponieważ wyjeżdżam. Jak Wam mijają wakacje? Zdaliście? Ja zdałam :)
Życzę Wam pogodnych, słonecznych i czytelniczych wakacji  :D

2 komentarze:

  1. Jakie książki polecasz na wakacje? Zamierzam złożyć zamówienie na matrasie, ale nie wiem, co wybrać :/
    Czytelniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pułapka uczuć, i ogólnie książki Colleen Hoover, Dary Anioła, Hobbit, Władca Piasków, Złodziejka książek, Zostań, jeśli kochasz, Endgame :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy