sobota, 10 stycznia 2015

Top 5 NAJLEPSZYCH i NAJGORSZYCH książek 2014 roku

Jak wspominałam na facebook'u na dniach miała się pojawić TOP 5 2014 roku. Od razu mówię, że nie chodzi o książki wydane w 2014 roku, tylko o te, które przeczytałam. Tak więc dzisiaj nadszedł ten dzień. Nie przeciągając... Zaczynajmy!

Jak wiadomo w życiu nie zawsze jest miło więc zacznę dzisiaj od Top 5 NAJGORSZYCH książek 2014 roku:
(kolejność jest przypadkowa)

Pierwszą książką jest Naznaczona P.C. Cast i Kristin Cast. No niestety po przeczytaniu tej książki 3 razy doszłam tylko do trzeciej części tej serii. Jednak wampiry to nie moja bajka.

Drugą książką jest Trzy Metry Nad Niebem Federika Mocci. Jak już wspominałam ''film lubię, książkę wręcz przeciwnie''. Jest to jeden jedyny przypadek, w którym wolę film od książki.

Trzecie honorowe miejsce zajmuje niestety jest druga część Domu Nocy czyli Zdradzona. Autorki już znacie i co ja mogę czwarte miejsce Was nie zaskoczy.

Number four is... Wybrana czyli czwarta część serii Dom Nocy.. Nie będę się rozwodzić na ten temat....

A za ten piąty numer to na bank mnie zabijecie, ale UWAGA! Od razu mówię, że w tym roku to rekompensuję... Mowa tu o Mrocznych Umysłach Alexandry Bracken. Błagam oszczędźcie mi życia, ale niestety nie wciągnęłam się w nią i jak już mówiłam mam zamiar zrobić to w tym roku :)

Tak się właśnie prezentuje Top 5 Najgorszych książek 2014

 
Czas więc na Top 5 NAJLEPSZYCH książek 2014 roku
 (kolejność przypadkowa)

1. Gwiazd Naszych Wina John'a Green'a.
2. Niezgodna Veronici Roth
3. Hobbit J.R.R.Tolkien
4. Dary Anioła: Miasto Szkła Cassandry Clare
5. Hopeless Colleen Hoover

Mam nadzieję, że nie muszę się wypowiadać na temat najlepszych książkę, bo skoro są najlepsze to nic tego nie zmieni.

Tak wygląda to zestawienie Top 5 Najlepszych książek 2014


Na dzisiaj to tyle. Ja aktualnie wyczekuję księdza, ponieważ dzisiaj chodzi u mnie po kolędzie i zapewne czytam ''Black Ice'', ponieważ chcę w ten weekend skończyć, bo na początku tygodnia przyjdzie do mnie książka od wydawnictwa Amber, ale jaka to już niespodzianka. Jak przyjdzie to zrobię mini unboxing :)

2 komentarze:

  1. Również uważam "Gwiazd naszych wina" za jedną z lepszych książek 2014 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zgadzam się z Tobą,bo pierwsze części Domu Nocy mi się podobały,mroczne umysły też,chociaż przyznam ,że 3 metry nad niebem było beznadziejne-przeczytałam tylko kilkanaście stron. Film też nie podbił mojego serca. Za to Hobbit również mi się nie spodobał i zrezygnowałam po kilku stronach,a Niezgodna była taka sobie. Ale to ciekawe jeśli ktoś ma inne zdanie i szkoda,że nie napisałaś więcej uzasadnień dlaczego,bo chętnie przeczytałabym co ci się spodobało-lub nie- i porównała z moimi odczuciami :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy