niedziela, 6 grudnia 2015

Tydzień Świąteczny


Ho, ho, ho... Święta coraz bliżej i bliżej.. Oprócz świątecznych porządków robimy również świąteczne zakupy, ale czemu i nie zaangażować się w święta również w inny sposób, a mianowicie totalnie się zaczytać (oczywiście z przerwami aby pomóc rodzinie w przygotowaniach).
Proponuję Wam wzięcie udziału w Tygodniu Świątecznym!

Poniżej podam Wam zadania na instagram, ale możecie je również pokazywać na swoim blogu, czy fanpage'u. Ale co oprócz tego?
Oprócz tego wybieramy dwie lub jedną książkę związaną ze świętami i przez cały tydzień staramy się ją/je przeczytać. Swoje postępy czytaniu pokazujemy na blogu, fanpag'u lub instgramie.
Wszystko oznaczajcie hashtagami #tydzienswiateczny , #swiateczniewkrainieksiazek 

Mam nadzieję, że chociaż garstka Was weźmie w tym udział. Będzie mi na prawdę miło. A kto wie.. może komuś uda się zgarnąć jakąś nagrodę :)

Tutaj macie zadania na instagrama, które jak już mówiłam możecie wykonywać w innych social media :)


Osoby biorące udział proszę o zgłoszenie się w komentarzu oraz o wstawienie banerka, który jest na górze na swoim blogu :) Jeżeli ktoś nie ma bloga, to druga część, czyli o banerku, go nie dotyczy.

Jeżeli uda mi się zorganizować jakieś nagrody, to postaram się je wysłać tuż przed Sylwestrem, bądź na początku stycznia :)

Tymczasem życzę Wam przyjemnych Mikołajek!

3 komentarze:

  1. Świetny pomysł na zmotywowanie się do czytania w święta! Swój udział jeszcze przemyślę, ale jeśli nic nie stanie na przeszkodzie, chętnie się zaangażuję ^^

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa akcja może wezmę udział jednak nie mam jakiejś świątecznej książki do czytania na ten wybrany tydzień przez Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Jakiś czas temu nominowałam cię do wykonania tagu, ale kompletnie zapomniałam cię o tym powiadomić :) Miło mi będzie, jak go wykonasz ;)
    http://ksiazkoholiczka-czyta.blogspot.com/2015/12/druzyna-pikarska-tag.html

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy