niedziela, 1 stycznia 2017

Czytelnicze podsumowanie roku 2016



Kolejny rok za nami. Nie wiem jak Wam, ale dla mnie ten czas zleciał tak szybko, że prawie nie poczułam tego roku. Jesteśmy o rok starsi i prawdopodobnie mądrzejsi. Oprócz lat i wiedzy, za nami są również stosy przeczytanych książek i to właśnie o nich będę dzisiaj mówić.
Witam Was w nowym, 2017 roku!

Od stycznia do grudnia pojawiło się 88 postów, które nagrodziliście 321 komentarzami.
Wśród tych 88 postów było 41 recenzji. 
Każde Wasze wejście na moją stronę dało liczbę 37 0766 wyświetleń, a 127 osób postanowiło zostać na dłużej.
W ciągu tych dwunastu miesięcy przeczytałam 47 książek, co dało łącznie 15 744 stron.
Obficie pracowałam wraz z wydawnictwami, z którymi nawiązałam współpracę w 2015 roku oraz rozpoczęłam 3 współprace za co bardzo chciałabym podziękować oraz za zaufanie do mnie.
Nowe współprace:

Trudno mi jest powiedzieć, do którego autora należał ten rok, ale mogę się przyznać, że zakochałam się w twórczości naszego rodowitego autora - Remigiusza Mroza.
Teraz chciałabym przedstawić Wam moje topki, czyli TOP 5 najlepszych książek.

TOP 5 NAJLEPSZYCH KSIĄŻEK:
1) Potomkowie Tosca Lee
2) Behawiorysta Remigiusz Mróz
3) Kasacja Remigiusz Mróz
4) Akademia wampirów Richelle Mead
5) Zanim się pojawiłeś Jojo Moyes

TOP 5 NAJGORSZYCH KSIĄŻEK:
1) Buszujący w zbożu J. D. Salinger
2) Chłopak, który stracił głowę John Corey Whaley
3) Irena Kwiatkowska i znani sprawcy Roman Dziewoński
4) Miłość i kłamstwa Cecelia Ahern
5) Księgi Jakubowe Olga Tokarczuk

Z innych informacji.
9 października mój blog obchodził drugie urodziny, o których (aż wstyd się przyznać) zapomniałam. Dla mnie to naprawdę wielki sukces i kop do dalszej pracy.
Oprócz sukcesu jakim były 2 lata bloga, to nie mogę zapomnieć o wywiadzie, jaki udzieliłam Gazecie Wyborczej. I z tego miejsca chciałabym jeszcze raz z całego serducha podziękować pani Justynie Sucheckiej oraz pani Natalii Szostak, które zrobiły artykuł o nas, czyli o czytelnikach oraz za propozycję wypowiedzenia się. Jeszcze raz dziękuję! (link do artykułu znajdziecie TUTAJ)

Książkowe wyzwania 2016!
Przeczytam tyle, ile mam wzrostu!
CEL: 162 cm
Osiągnęłam: 107,1 cm
Zabrakło: 54,9 cm

Książkowe wyzwanie 2016
Na 32 zadania wykonałam 18!

Dodatkowo nie można zapomnieć o moim blurbie do Blisko chmur Sylwii Trojanowskiej. Było to dla mnie wielkim zaszczytem i wielką przyjemnością. Jest to dla mnie podwójne szczęście, ponieważ w grudniu dostałam propozycję dania kolejnego blurba, tym razem do Szeptu wiatru również Sylwii Trojanowskiej, czyli 3 tomu o Kaście.

Nie mogę zapomnieć o Was, czyli osobach, które poznałam i bardzo polubiłam. Dzięki książkom, blogowi poznałam tyle wspaniałych osób, co jest niesamowitym uczuciem. Najchętniej bym Was wszystkich wyściskała.
Chciałabym też podziękować dla Huberta z thelunabook, z którym miałam przyjemność współorganizować Read Week. Słuchajcie, gdyby nie Hubert, Read Week - edycja świąteczna, w ogóle by nie powstał. Dlatego należą się jemu wielkie podziękowania.

O stronie na facebooku mówiłam rok temu, ale tutaj zostawiam Wam link - STRONA. O instagramie też wiecie - INSTAGRAM, o snapchacie nie zapominając - wkrainieksiazek.
Z nowości, Ci co należą to wiedzą, a Ci którzy nie wiedzą to już mówię. Założyłam grupę na facebooku, na której wybieramy książkę miesiąca, czytamy ją, a później podajemy linki do recenzji na swoich blogach. Serdecznie Was zapraszam do tej grupy - zaBOOKowani.

Mam świadomość, że od września moja aktywność na blogu oraz portalach społecznościowych spadła, ale wytrzymajcie jeszcze do maja. Napiszę matury i wracam do Was z pełną parą, a przynajmniej się postaram.
Pamiętacie pewien post z zeszłego roku? Podałam tam plany na rok 2016. Czas sprawdzić jak poszło mi z realizacją ich:

- Nowy wygląd bloga - jak widzieliście blog mój wiele transformacji miał, ale dzięki Kai z bloga Zaczytana Online wygląda teraz tak pięknie. Kaju chciałabym Ci jeszcze raz bardzo, ale to bardzo podziękować!
- Nowy wygląd recenzji  - jest!
- 2 posty tygodniowo - oj, z tym to różnie było. Raz się udawało, a raz nie. Chyba nie potrafię być systematyczna.
- Akcje typu Read Week - nie było ich wiele, ale były.
- Nowe gadżety na blogu - założyłam konto na Zblogowanych i jeżeli również macie tam konta, to po prawej stronie macie odnośnik do mojej strony.
- Więcej aktywności na facebooku - Ups. To akurat mi nie wyszło.
- Nowa skala ocen - Z sześciu gwiazdek zmieniłam na 10, więc jest progres!

A CO PLANUJE W TYM ROKU?
- przeczytać 52 książki w roku - jak widzicie jestem coraz bliżej, więc może w tym roku mi się uda!
- przeczytać wszystkie książki Remigiusza Mroza - zakochałam się w twórczości Mroza, zakochałam się w Mrozie, więc ten punkt jest tutaj niezbędny.
- czytać więcej klasyków - bo przecież trzeba się czasem odchamić 😉
- wybrać się na targi książki - tyle targów jest w ciągu roku, że może w końcu uda mi się na nie wybrać i spotkać Was!
- większa systematyczność na blogu - będę miała cztery miesiące wakacji, więc bez względu na wszystko poprawię się.
- przeczytać nieprzeczytane książki z półki - liczba nieprzeczytanych pozycji na blogu ciągle wzrasta, a chciałabym żeby chociaż odrobinę zmalała i zamierzam to zrobić właśnie w 2017 roku.

I to na tyle. Mam nadzieję, że wszystko się spełni i do zobaczenia z podobnym postem za rok.
Zaczytanego dnia! 😄

2 komentarze:

  1. Dla mnie Mróz był zdecydowanie odkryciem roku, dotychczas przeczytałam osiem jego książek, ale też postanowiłam sobie, że przeczytam wszystkie. Tyle, że on wydaje je szybciej niż ja czytam :D
    Gratuluję też wyników i życzę równie wielu osiągnięć w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję sukcesów i życzę wytrwałości w Nowym Roku. Chyba muszę zapoznać się z twórczością pana Remigiusza, bo słyszę o nim same pozytywne opinie. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów oraz zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam Bookwormscity

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie fakt, że tu zajrzałeś/aś :D
Miło by było gdybyś zostawił/a po sobie ślad, bo wtedy wiem, że mam dla kogo pisać swoje ''wypociny'' :)
Serdecznie Cię pozdrawiam :3
Alicja w Krainie Książek

Obserwatorzy